CONSECVENȚA ȘI INOVAȚIA ÎN ACTIVITATEA DE VÂNZARE GARANTEAZĂ SUCCESUL - interviu cu Mădălina Ciornohuz

Mădălina Ciornohuz este Corporate Sales Manager la WeTranslate Complete Solutions. Când a pus bazele companiei WeTranslate, a adunat pasiuni strânse din mai multe domenii: acelea pentru traduceri și pentru lucrul cu oamenii. Despre acestea și despre multe alte subiecte am discutat cu ea în interviul de mai jos.


FoxSalesJobs: 1. Povestește-ne despre beneficiile, dar mai ales despre provocările unui profesionist în vânzări.
Mădălina Ciornohuz:
Întotdeauna m-am considerat o persoană ambițioasă, care privește cu încredere provocările și lucrurile noi. Atunci când am deschis WeTranslate și am pornit pe calea antreprenoriatului, acest nou drum a venit cu provocarea de a depăși temerile personale legate de activitatea de vânzare, și anume abordarea de oameni noi, lejeritatea de a socializa și de a promova serviciile propriului business în fața persoanelor cu diferite personalități și din variate domenii.
În momentul în care am înțeles ce presupune activitatea de vânzare și ușurința cu care poți discuta cu oamenii, am descoperit frumusețea vânzării și a început să îmi placă, înțelegând cât de multe poți învăța de la oamenii cu care interacționezi și cât de mult te motivează recunoștința lor atunci când sunt mulțumiți de rezultatul muncii echipei tale ca răspuns la nevoile lor.
În prezent, după aproape 3 ani de antreprenoriat, încă întâlnesc provocări legate de oamenii cu care interacționez, legate de închiderea rapidă a unei vânzări și de păstrarea fidelității clientului. Cu toate acestea, beneficiile pe care le aduc rezultatele pe care le oferim acestor clienți, dar mai ales relația de încredere și de prietenie pe care o legăm cu cei mai mulți dintre ei reprezintă driver-ul meu, deoarece știu că munca mea de vânzare duce la niște lucruri extraordinare atât pentru clienții noștri, cât și pentru echipa noastră.


FoxSalesJobs: 2. Se poate vinde orice, oricum, oricând, oricui?
Mădălina Ciornohuz:
Consider că atunci când îți faci cu pasiune treaba, vânzarea propriilor servicii devine foarte ușoară, deoarece îți vinzi know-how-ul, pasiunea și angajamentul față de oamenii cu care vrei să lucrezi și pe care dorești să îi păstrezi mulțumiți prin calitatea serviciilor oferite.
Nu e ușor să vinzi oricui, cu atât mai mult cu cât există business-uri care nu se potrivesc pe obiectul de activitate al companiei noastre. Investesc timp și în relația cu oamenii care nu sunt consumatori de servicii de traduceri deoarece unul din principiile sănătoase pe care le-am învățat după mai bine de 2 ani de networking este că ceea ce oferi astăzi se va întoarce în viitor, mai devreme sau mai târziu.
Pentru prevenția și combaterea obstacolelor în procesul de vânzare, consider că este nevoie de soluții targetate pe obiectul de activitate al business-ului respectiv, de unicitate și, nu în ultimul rând, de un follow-up constant pentru a rămâne on the top of their mind. În concluzie, cred că se poate vinde orice, oricum, oricând, oricui, cu condiția să îți cunoști piața de interes, să îți dorești suficient de mult să îți promovezi serviciile și să ai elementul-surpriză pentru a atrage atenția prospecților tăi.


FoxSalesJobs: 3. Care sunt cele mai eficiente metode prin care un om de vânzări are grijă de clienții săi?
Mădălina Ciornohuz:
Grija față de nevoile clientului este demonstrată, în primul rând, prin atenția pe care o acorzi relației pe care o construiești cu ei. În procesul de vânzare, îmi place să cunosc omul cu care mă întâlnesc și să îl las să mă cunoască suficient de bine, astfel încât acela să fie punctul de plecare al unei relații de încredere.
Nu de puține ori am avut întâlniri cu oameni cu care am stat 45 de minute de vorbă, povestind lucruri despre viața profesională și cea personală a amândurora, iar în ultimele 10-15 minute să discutăm concret despre nevoile sale și despre soluțiile pe care dorim să le oferim. Acest tip de abordare este preferatul meu, deoarece ajungi să afli detalii cu care poți surprinde mai târziu, se construiește încrederea și ai posibilitatea de a personaliza foarte bine soluțiile pe care le poți oferi.
După ce acest prospect devine clientul nostru, îmi place să păstrez în continuare relația cu el, deoarece mă interesează constant să aflu care sunt provocările pe care le mai întâmpină, care este feedback-ul față de serviciile oferite de echipa noastră și vreau să vadă în noi un partener fiabil, nu un client care întregește portofoliul.


FoxSalesJobs: 4. Ce anume te face să fii mândră de cariera pe care ai construit-o?
Mădălina Ciornohuz:
Începând din primul an de business, munca pe care am depus-o mi-a adus nume cu rezonanță în portofoliu și asta mi-a dat curaj și încredere să fac lucrurile mai bine, să muncesc mai mult și să duc brand-ul WeTranslate la un nivel de referință în rândul companiilor de traduceri de top. Unul din driverele mele este rezultatul muncii mele și al echipei, iar până acum, cu toate suișurile și coborâșurile din viața unui business, sunt mândră că activitatea noastră a adus rezultate frumoase, în continuă creștere.
Un alt lucru care mă face să fiu mândră de cariera pe care am construit-o prin WeTranslate, este mulțumirea primită din partea clienților, cu atât mai mult cu cât ne confruntăm uneori cu proiecte în termene-limită, cu situații neprevăzute pe care le rezolvăm în cel mai scurt timp și cu provocări care stau în atenția noastră până când găsim cea mai bună soluție.


FoxSalesJobs: 5. Care sunt cele mai importante 3 lecții despre vânzări pe care le-ai învățat până acum?
Mădălina Ciornohuz:
Ceea ce am învățat în aproape 3 ani de când am pornit business-ul nu le-aș fi învățat nicăieri altundeva. Ceea ce sunt astăzi este produsul a multor încercări eșuate, a zecilor de mii de telefoane date, a miilor de oameni pe care i-am cunoscut și a sutelor de clienți mulțumiți care ne-au oferit încredere. Pasiunea pe care o pun în orice acțiune și ambiția de a reuși detronează orice altceva, iar dezvoltarea companiei, a echipei și a mea mă împlinește personal și profesional.
Prima lecție învățată a fost că niciodată nu trebuie să mă opresc. Consecvența și inovația în activitatea de vânzare garantează succesul mai devreme sau mai târziu, iar nivelul de profesionalism pe care îl oferim se vede în colaborările pe care le avem cu clienții și partenerii noștri.
În același timp, pasiunea și perseverența pe care o depun în fiecare activitate de vânzare, precum și entuziasmul pe care îl am când vorbesc despre serviciile noastre atrage după sine rezultatele dorite. Când am început să fac vânzare, în mintea mea răsunau cuvintele „muncește și rezultatul va fi pe măsură”. Nu știam când urma să am rezultate, însă timpul mi-a arătat că dacă te înarmezi cu răbdare și optimism, toate eforturile se vor întoarce la tine cu rezultate bune și foarte bune.
Cea de-a treia lecție și cea mai importantă este că niciodată nu trebuie să mă opresc din a învăța. Clienții, piața și trendurile de vânzare sunt într-o continuă dinamică și asta înseamnă că eu, ca om de vânzare, trebuie să mă informez și să mă adaptez încontinuu, pentru a fi cu un pas înaintea competiției și pentru a surprinde într-un mod plăcut clienții și partenerii.

07/11/2017

Most recent
Fox News