REALAIZAREA UNEI PROGNOZE REALISTE ÎN VÂNZĂRI

Prognoza vânzărilor, cunoscut și sub sintagma de sales forecast este un subiect dezbătut cu efervescență în mediul de business datorită efectelor pe care le are asupra unei afaceri. Scopul acesteia este de a prezice probabilitățile de a vinde pe piața economică, într-un interval definit

PROCESUL DE VÂNZARE ESTE CA O LIMBĂ STRĂINĂ; CU CÂT O ÎNVEȚI MAI REPEDE, CU ATÂT BENEFICIILE SE VĂD MAI REPEDE – Interviu cu Marian Chelba, de la Avocanet.ro

Marian Chelba are 17 ani de experiență în vânzări și de aproape 3 ani este Director General Avocatnet.ro - cea mai mare publicație cu informație legislativă din Europa de Est, conform Google Adplanner. Cu el am vorbit despre ce presupune să fii un profesionist în domeniu, despre strategii eficiente, despre ce înseamnă coordonarea unei echipe și despre cum a fost prima sa vânzare.

Transformă obiecțiile prospecților în soluții (metode verificate de vânzări)

Vânzătorii de succes folosesc obiecțiile prospecților ca o modalitate de a elimina îndoiala cu privire la ofertă. Aceștia reușesc să identifice rapid problemele, să le clasifice, să conducă conversația înspre oportunități și să livreze beneficiile produsului sau serviciului vândut, folosind metode specifice:

8 FORMULE DE ÎNCHEIERE DE EVITAT ÎN COLD CALLING

Întrucât fiecare mail trebuie să aibă un call-to-action care să atragă, am pregătit 8 fraze de încheiere pe care un om de vânzări nu trebuie să le folosească atunci când contactează un posibil client:

6 SITUAȚII ÎN CARE ECHIPA DE VÂNZĂRI POATE LUCRA ÎMPREUNĂ PENTRU SUCCES

Există numeroase prejudecăți despre lumea vânzărilor, construite de către cei care fie au avut un contact prea mic cu acest domeniu pentru a-l înțelege, fie l-au interpretat greșit. Una dintre preconcepțiile promovate se referă la faptul că un om de vânzări are o viață profesională solitară și confidențială.

FII PERSEVERENT, FĂ LUCRURILE CU PROFESIONALISM ȘI REZULTATELE NU SE VOR LĂSA AȘTEPTATE! - interviu cu Ionuț Sima, Sales Manager - ICT Services la Euroweb Romania

Domeniul vânzărilor este unul foarte dinamic, astfel încât poți trece de la agonie (proiecte pierdute) la extaz (target realizat) foarte repede. Este important să găsești resurse să te automotivezi și să înveți că refuzul nu este legat de tine, ca persoană, și, mai important, că nu este pentru totdeauna :).

ÎNTR-O PIAȚĂ CALITATIV EGALĂ, CE ÎI FACE PE REPREZENTANȚI SĂ VÂNDĂ?

Într-un procent de 40%, participanții la studiu preferă un vânzător care ascultă și care înțelege, ca mai apoi să livreze soluția potrivită pentru rezolvarea problemei. Cea de-a doua categorie de prospecți, ocupând un procent de 30% preferă un reprezentant care să le câștige încrederea ...

ATINGE TARGET-UL DE VÂNZĂRI CUNOSCÂND CELE 4 TIPOLOGII DE CLIENȚI

Etapele pe care oamenii de vânzări le parcurg pentru a încheia un contract nu sunt întâmplătoare și nici fundamentate pe o chimie între ei și prospect, ci pe strategii de vânzare bazate pe studiu atent și muncă de cercetare intensă. Aceasta îi ajută să înțeleagă clientul pentru a-și adapta discursul și abordarea în vederea obținerii unei vânzări profitabile.

PASIUNEA PENTRU CEEA CE FACI ESTE CEA CARE TE AJUTĂ SĂ DEVII PROFESIONIST, Interviu cu Laura Banciu, Director de vânzări și marketing la Le Boutique Hotel Moxa

. Important este să prezinți beneficiile de care are nevoie clientul căruia i te adresezi (de exemplu, poți să-i spui că hotelul are o piscină fabuloasă, unde poate înota până seara târziu, crezând că este un beneficiu imens, dar să descoperi că, de fapt, clientul urăște apa și nu suportă piscinele).

6 ETAPE ÎN CARIERA UNUI OM DE VÂNZĂRI PÂNĂ LA STATUTUL DE MAESTRU

Oamenii de vânzări trec prin stagii evolutive bine delimitate, fapt datorat provocărilor și ambițiilor care îi propulsează constant până în punctul în care se simt împliniți la nivel profesional. Această evoluție nu se întâmplă natural, ci este un traseu pe care orice vânzător poate să îl parcurgă, deși majoritatea se blochează la un moment dat.

TIPOLOGII DE VÂNZĂTORI ȘI STILURI COMPORTAMENTALE

Agenții de vânzări sunt recunoscuți pentru imprevizibilitatea și dinamismul cu care gestionează ofertele pentru clienții lor, dar și pentru stresul constant la care sunt supuși, datorat target-ului impus și dorinței de a câștiga bonusurilor aferente. Aceștia sunt adesea asociați cu perseverența și determinarea de a vinde, calități care îi fac greu de refuzat.

PSIHOLOGIA DIN SPATELE VÂNZĂRII DE SUCCES

Întrucât reprezentanții de vânzări lucrează constant cu oameni a căror experiențe și valori îi fac unici, psihologia vânzării îi ajută să descifreze particularitățile și să adapteze ofertele în funcție de acestea. Cele 4 elemente reprezintă piatra de temelie în cariera lor, completate de o serie de factori psihologici pe care trebuie să îi utilizeze în interacțiunea cu prospectul.

PROPUNEREA DE VÂNZARE – BARIERĂ SAU CHEIA CĂTRE SUCCESUL ÎN VÂNZĂRI

Redactarea unei propuneri care să aibă impactul dorit asupra clientului poate reprezenta o provocare, inclusiv pentru profesioniștii cu experiență, întrucât solicită timp și multă expertiză. Cu toate acestea, întocmirea acestei oferte poate fi considerată cea mai productivă activitate în care se poate investi timp.

ENTUZIASMUL AUTENTIC VINDE ÎN FIECARE ZI!

Profesioniștii în vânzări văd succesul ca pe o combinație între profesionalism, know-how și entuziasmul față de produsul sau serviciul pe care îl promovează. Cu toate acestea, există o percepție generală și nevalidă potrivit căreia toți vânzătorii buni se nasc, nu se formează, însă adevărul este acela că succesul se datorează entuziasmului cu care este livrată expertiza în soluționarea problemelor clienților. Una dintre primele lecții pe care un începător în vânzări o primește este aceea că transferul de sentimente despre un produs, o idee sau un serviciu face diferența dintre un contract încheiat și un prospect pierdut.

CONSTRUIREA RELAȚIILOR ȘI RETENȚIA CLIENȚILOR

Construirea relațiilor cu clienții este una dintre strategiile eficiente care duce la retenția clienților și la creșterea vânzărilor. Cu toate că acest îndemn este folosit constant în mediul de afaceri, prea puține companii reușesc să creeze o legătură puternică și durabilă care să îi fidelizeze clienții. Unul dintre motive ține de existența unui plan detaliat care să fie urmărit de către profesioniștii în vânzări din momentul în care sunt contactați prospecții și după momentul vânzării.

ACHIZIȚIA– MIX ÎNTRE MARKETING ȘI VÂNZĂRI

Profesioniștilor în domeniu le este din ce în ce mai greu să se diferențiere de competitori și să câștige încrederea posibililor clienți fără a fi prea insistenți, adaptându-și strategia de vânzare astfel încât să oferteze fără a se încadra în tipologia clasică a agentului de care cumpărătorii sunt agasați.

"Dragă coleg, vei primi multe refuzuri, obișnuiește-te cu ele și depășește-le! " - interviu cu Nirvana Lupașcu

Nirvana Lupașcu este Business Development Manager la Toyota România și are peste 12 ani de experiență în vânzări. Este specializată, printre altele, în Business Development, Sales, Fleet Management, Negotiation, Risk Assessment și Strategic Planning și este printre primele persoane care au promovat leasingul operațional în România.

RECRUTAREA EFICIENTĂ A OAMENILOR DE VÂNZĂRI

Potrivit Harvard Business Review, media anuală a fluctuației oamenilor din vânzări este de la 25% până la 30%, astfel încât, statistic, companiile sunt nevoite să angajeze o echipă întreagă de vânzări o dată la 4 ani. Investițiile necesare pentru angajarea unui candidat sunt considerabile, în special pentru poziții cheie. Dacă pentru un job de junior pregătirea angajatului se face treptat, iar costurile sunt împărțite, în cazul procesului de headhunting, costul este mult mai abrupt.

ALEGEREA UNUI PLAN DE COMPENSAȚII RELEVANT PENTRU PROFESIONIȘTII ÎN VÂNZĂRI

Pentru a afla care dintre cele două opțiuni: plata pentru performanțe sau plata pentru profitabilitatea este cea mai potrivită, se va răspunde la 2 întrebări esențiale: 1. Este plata pentru rentabilitatea motivată din punct de vedere strategic? 2. Este profitabilitatea controlabilă de către agenții de vânzări?

PUNE ECHIPA PE PRIMUL LOC ȘI EI ÎȚI VOR FACE CLIENȚII FERICITI - interviu cu Cristina Boarteș, Smart Bill

Cristina Boarteș este Sales & Customer Satisfaction Manager la Smart Bill, cu o experiență de peste 10 ani în domeniu. Cu ea am discutat despre beneficiile și provocările unui specialist în vânzări, despre cum motivezi oamenii de vânzări și despre cele mai importante lucuri pe care le-a învățat de-a lungul carierei.

SCORPIONI TINERI SI IEFTINI N-AVETI PRIN BAZA DE DATE?

Sunt inca destule companii in Romania care inca nu au inteles cat de mare este pretul de a avea angajati slabi sau mediocri, angajati pe orice alte criterii in afara de competenta.

TRENDURI ÎN TRAINING-URILE DE VÂNZĂRI ÎN 2017

Training-urile în vânzări au evoluat de la formarea unei simple baze pe care să se construiască tehnici și metode de vânzări, la programe de instruire a profesioniștilor pentru a fi cei mai informați, cei mai convingători și cei mai eficienți de pe piață. Directorii companiilor investesc din ce în ce mai mult în pregătirea nu doar a noilor angajați, dar și a celor cu experiență, cu scopul de a le crește performanța profesională. Înțelegând importanța formării continue, aceștia renunță, treptat, la vechile metode care constau în conferințe de vânzări trimestriale sau anuale pentru a oferi oportunități personale de învățare.

TEHNICI ȘI ÎNTREBĂRI EFICIENTE ÎN IDENTIFICAREA NEVOILOR CLIENȚILOR

Există mai multe tipuri de întrebări care pot fi folosite atunci când se încearcă înțelegerea nevoilor și preocupărilor unui client. În ultimii ani, clienții sunt mai informați și mai atenți decât oricând, motiv pentru care este important ca primă etapă în procesul de achiziție să se rezume la crearea unei relații. Astfel se va crea un fundament pe care să conducă dialogul dintre specialistul în vânzări și prospect. Pentru a avea un proces eficient de vânzări pentru acești cumpărători moderni, este necesar să se pună întrebări de vânzări corecte, care să identifice modalitatea cea mai bună în abordarea lor.

SĂRBĂTORILE NAȚIONALE – OPORTUNITATE DE CREȘTERE A VÂNZĂRILOR

Pentru diferențirea de competitori și creșterea profitului unei companii, se recomandă folosirea sărbătorilor naționale ca pretext pentru promovarea serviciilor și mărirea eșantionului de clienți. Perioada 1-8 martie este extrem de ofertantă și nu doar pentru brandurile de flori sau ciocolată; vinde orice oricui și oricând, iar ocaziile de felul acestea sunt excelente pentru propulsarea vizibilității pe piață și asigurare unui profit consistent.

MESERIA DE VÂNZĂTOR ESTE UNA DINTRE CELE MAI FRUMOASE DIN LUME (interviu cu Andrei Dunuță)

Întrebat despre ce iubește cel mai mult, Andrei Dunuță spune: să lucrez cu oamenii, să îi ajut să se dezvolte și să le insuflu încredere în ei inșiși. După 6 ani de experiență în vânzări directe bancare unde a ajuns numărul unu în România atât la nivel de consultant, cât și ca manager echipă de vânzări, a pus bazele Self Trust Academy - companie neconvențională care organizează training-uri speciale dedicate profesioniștilor în vânzări și pasionaților de public speaking și prezentări. Cu el am stat de vorbă despre provocările unui profesionist în vânzări, despre cât este de important pentru oamenii de vânzări să participe la training-uri și despre lecțiile învățate până acum.

ALTA INTREBARE: CE ASTEPTARI AU RECRUTORII DE LA CANDIDATI? (PARTEA II)

Ne dorim o tara “ca afara”, ne dorim o societate fara impostura, minciuna si abuzuri, am demonstrat ca putem fi civilizati, hotarati si ca putem avea un spirit civic exceptional intr-o situatie de criza. De aceea, va indemn sa aduceti acelasi spirit extraordinar de fair-pay si determinare si atunci cand sunteti intr-un obisnuit proces de recrutare.

DEPARTAMENTUL DE VÂNZĂRI ÎN ȘEDINȚE PLENARE SAU CUM SĂ ȚINEM ȘEDINȚE EFICIENTE DE VÂNZĂRI ÎNTR-O ORĂ

Timpul este un element esențial în afaceri și în vânzări. Mult timp este adesea petrecut în ședințe, pe care oamenii îl pot percepe ca fiind pierdut inutil, iar adesea pe buna dreptate. Cum pot ședințele de vânzări să dureze o oră, să acopere toate subiectele de interes și să implice oamenii de vânzări? Iată, în cele ce urmează, o agendă după care vă puteți ghida.

5 SOLUȚII DE GESTIONARE A CLIENȚILOR CARE NU PLĂTESC LA TIMP

Mediul de business este format din companiile care livrează produse ori servicii și clienții care le achiziționează în baza unui contract. Erorile care apar între cele două entități pot fi legate atât de serviciile primite, cât și de transferul banilor. Dacă în prima situație există o serie de soluții eficiente, în cea de-a doua, adică factori care întârzie plata - nu se află în controlul vânzătorului.

O PREZENTARE DE PRODUS CARE NU LASĂ LOC DE ÎNTREBĂRI: TIPS & TRICKS

Prezentarea unui nou produs în fața unei audiențe poate fi, pentru oamenii de vânzări, o provocare pe care nu mulți o acceptă cu entuziasm. Realizarea unei descrieri pertinente de produs, demonstrarea caracteristicilor și convingerea unui public susceptibil de calitatea superioară a acestuia este o responsabilitate pe care profesioniștii în vânzări și-o asumă în baza unei strategii atent realizate.

ALTA INTREBARE: CE ASTEPTARI AU RECRUTORII DE LA CANDIDATI?

Ne dorim o tara “ca afara”, ne dorim o societate fara impostura, minciuna si abuzuri, am demonstrat ca putem fi civilizati, hotarati si ca putem avea un spirit civic exceptional intr-o situatie de criza. De aceea, va indemn sa aduceti acelasi spirit extraordinar de fair-play si determinare si atunci cand sunteti intr-un obisnuit proces de recrutare.

REȚETA SUCCESULUI ÎN VÂNZĂRI – MIT SAU REALITATE?

Persoanele care intră în domeniul vânzărilor întreabă adesea care este rețeta succesului în vânzări, speculând, cu fiecare ocazie, situații care le-ar putea oferi răspunsul. Cu toate că nu există ingrediente secrete care, folosite împreună, să determine succesul imediat, profesioniștii susțin faptul că o serie de metode și elemente aferente pot constitui baza unei cariere în domeniu.

5 MOTIVE PENTRU CARE NU FACI PARTE DIN ELITA PERFORMERILOR ÎN VÂNZĂRI

Domeniul vânzărilor atrage numeroși candidați, însă puțini sunt aceia care rămân, iar un număr și mai mic dintre aceștia își transformă viața profesională într-o carieră de succes. Aproximativ 70% din valoarea tranzacțiilor sunt realizate de către reprezentanții în vânzări de top ai companiei, în timp ce restul sunt întreprinse de cei care ocupă poziții middle sau entry. Oamenilor de vânzări de succes le este atribuit termenul de Rainmakers, întrucât reușeșc să încheie contracte dificile și își folosesc networking-ul la capacitate maximă.

Adio dar raman cu tine (sau de ce nu mai merg vanzarile in 2017)

Sunt patru aspecte din noua economie care au schimbat radical si ireversibil modul in care se fac vanzarile si afacerile astazi: Internetul, social media, aplicatiile pentru smartphone-uri si business networking-ul. Le voi analiza succint pe fiecare in parte.

2017 – UN AN DIFICIL PENTRU RECRUTORI

In cele mai multe industrii, exista mai multe joburi disponibile decat aplicanti, astfel ca angajatorii vor trebui sa fie cat mai competitivi si cat mai creativi pentru a atrage cei mai buni candidati in organizatiile lor.

ÎNCEARCĂ SĂ CONSTRUIEȘTI O RELAȚIE DE ÎNCREDERE CU CLIENTUL - INTERVIU cu ALEXANDRU ODEA

Alexandru Odea este Key Account Manager la Connections România și are experiență în domeniul vânzărilor IT. Cu el am stat de vorbă despre beneficiile și provocările pe care le întâmpină un profesionist în vânzări, despre strategii specifice domeniului IT și despre cele mai importante lecții învățate de-a lungul timpului.

RESURSE MAI UMANE IN 2017?

Ce transformari si ce actiuni ar trebui sa demareze organizatiile astfel incat sa faca din 2017 un an mai bun si mai prosper decat precedentii? un an in care sa angajeze candidatii cei mai potriviti? un an in care angajatii sa vina la job cu mai multa placere, sa se simta mai apreciati? un an in care companiile sa devina mai performante si mai dorite de candidatii valorosi? Hai sa vedem cateva dintre acestea:

TENDINȚELE ANULUI 2017 ÎN VÂNZĂRI

Tendințele anului 2017 în vânzări vizează schimbări atât de natură internă, în ceea ce privește structura organizațională și administrativă, cât și externă, ceea ce presupune o abordare directă și personală a clienților. Schimbările pentru reprezentanții în vânzări vor fi simțite la nivelul rolurilor pe care vor fi nevoiți să și le asume și la nivelul colaborării cu celelalte departamente. Eficiența cu care vor fi preluate noi atribuții și abordate noi tehnici de relaționare cu mediul extern vor determina succesul pe care companiile îl vor avea în anul 2017.

CLARITATEA OBIECTIVELOR ÎN STABILIREA COMISIONULUI: TEORII ȘI PRACTICI

Recompensa sub formă de comision este o metodă des întâlnită în vânzări și este calculată procentual din bunurile/serviciile achiziționate de către clienți, în funcție de politica și contractul semnat cu angajații companiei. Suma adițională salariului standard se oferă în funcție de valoarea vânzărilor, de exemplu, cu scopul de a alinia interesele companiei cu cele ale profesionistului în vânzări și de a urmări, în timp, performanțele acestuia. Stabilirea obiectivelor și recompensarea rezultatelor favorabile este o metodă care face parte din strategiile pe care companiile le utilizează în stabilizarea și controlarea managementului performanței.

MANAGEMENTUL REPUTAȚIEI ÎN VÂNZĂRI

În mediul de afaceri, reputația unei companii are efect direct asupra prospecților, fie că sunt catalogați drept potențiali clienți sau parteneri de afaceri. Construirea unei imagini profesioniste a brand-ului necesită timp și se bazează, în special, pe clienți și colaboratori mulțumiți de serviciile oferite, dar și pe încrederea care se află la baza relației de business. Întrucât posibilitatea ca un client să își exprime opinia cu privire la companie este mai mare atunci când nu este satisfăcut decât atunci când este mulțumit, echipa de vânzări are o dublă responsabilitate: aceea de a efectua vânzarea, dar și de a menține sau îmbunătăți reputația companiei pe care o reprezintă.

ETICA ESTE IMPORTANTĂ ÎN MEDIUL DE AFACERI

Etica reprezintă un reper privind determinarea a ceea ce este bine și a cea ce este rău, setează reguli și principii pentru comportament în general. În business, etica se transformă într-un instrument care setează liniile directoare și valorile pe baza cărora sunt evaluate acțiunile unui angajat și comportamentul acestuia în cadrul companiei. Mai mult decât atât, normele stabilite coordonează relația cu mediul extern, cu clienții și partenerii de afaceri, dictând întreaga conduită a părților implicate și a modului de prestare a serviciilor.

GESTIONAREA COFLICTELOR INTERNE: DEPARTAMENTUL DE VÂNZĂRI VS. DEPARTAMENTUL OPERAȚIONAL

În lumea afacerilor există o serie de componente care fac o operațiune riscantă să devină un succes, iar reușita este dependentă de eficacitatea fiecărei echipe și de mediul colaborativ din interiorul companiei. Liderii și managerii sunt direct responsabili de calitatea relațiilor profesionale și de cultura organizațională, iar eternul dezacord dintre reprezentanții de vânzări și departamentul operațional este cunoscut ca fiind o luptă epică care apare încă de la primul om de vânzări care încheie o tranzacție și altcineva care este nevoit să realizeze livrarea bunului.

CHECKLIST PENTRU UN PLAN COMPENSATORIU EFICIENT

Managerul departamentului de vânzări este responsabil pentru crearea unui plan compensatoriu eficient de stimulare a angajaților, care să recompenseze comportamentul și rezultatele profesioniștilor în vânzări. Programele compensatorii pot fi monetare sau non-monetare, iar implementarea lor se realizează în funcție de contextul și scopul acestora. Dacă cele monetare se folosesc pentru recompensarea unor serii de activități care au rezultat într-un nivel crescut al vâzărilor, cele non-monetare se aplică cu scopul de a crește motivația, de a menține unitatea și retenția lor.

COMPENSAREA FORȚEI DE VÂNZĂRI – ELEMENTE DE REPER

Compensarea în vânzări este, adesea, un act de echilibru care trebuie să alinieze activitatea profesionistului în vânzări cu obiectivele companiei. Un nivel scăzut al veniturilor de natură salarială îi va determina pe cei care ar aduce rezultate pozitive și ar alimenta creșterea business-ului să aleagă concurența. Cu toate acestea, un nivel prea ridicat al compensației ar putea avea un efect de bumerang. Una dintre cele mai mari provocări de management pentru o afacere în creștere este compensarea corectă a departamentului de vânzări.

4 PRINCIPII ESENȚIALE CARE TRANSFORMĂ UN OM DE VÂNZĂRI ÎNTR-UN PROFESIONIST

Unul dintre cei mai importanți pași în procesul de vânzare este pitch-ul, strâns legat de modul în care mesajul este livrat de către reprezentantul de vânzări în timpul relaționării cu prospectul.

LIMBAJUL - GREȘELILE INSESIZABILE CARE SABOTEAZĂ VÂNZĂRILE

Recrutarea reprezentanților de vânzări pe poziții de junior și chiar middle necesită organizarea unor training-uri de prezentare a produselor sau serviciilor companiei, a politicilor firmei și de prezentare a unei serii de tehnici de vânzare recomandate. Adeseori, îmbunătățirea soft skill-urilor reprezintă responsabilitatea angajatului, cu toate că formarea unui limbaj profesional adecvat este unul dintre elementele cheie ale unei vânzări de succes.

ÎNTREBĂRI DE FIDELIZARE A CLIENȚILOR

Statisticile arată faptul că procesul care implică prospectarea este de la 6 până la 7 ori mai costisitor decât fidelizarea unui client. În contextul în care 95% dintre cumpărători au tendința de a împărtăși experiențele negative celorlalți și 40% dintre aceștia aleg, în medie de două ori pe an, să își schimbe furnizorii, calitatea serviciilor de vânzări și menținerea unei relații calitative post vânzare reprezintă baza unei afaceri de succes.

OAMENII CUMPĂRA DE LA OAMENII PE CARE ÎI PLAC

Adrian Cioroianu este: Hunter, Farmer, Negociator, Influencer, Sales Trainer în companii precum: Orange, Sony Ericsson, Intel Corporation și 100% antreprenor. Face doar ceea ce îi place, adică training și consultanță în vânzări. Mai nou, îi place să și scrie. Adrian a scris o carte de vânzări „Vând orice, oricând, oricui. Ce contează cu adevarat în vânzările B2B?” și coordonează prima revistă de vânzări din România, scrisă de vânzători pentru vânzători –„Sales Magazine”.

8 FORME ALE PROFESIONALISMULUI ÎN VÂNZĂRI

Profesionalismul și etica profesională sunt elemente puternic valorizate în mediul business. Imaginea unei companii are la bază profesionalismul în relațiile cu celelalte entități de pe piață, de la prospecți, la clienți și până la competitori. Unul dintre factorii importanți care definesc conceptul de profesionalism este calitatea relațiilor pe care reprezentanții companiei le stabilesc cu persoanele cu care intră în contact.

11-12 Noiembrie 2016 – Training Intensiv de Vânzări și Business Development

Daca vrei sa afli care este cea mai buna strategie pentru dezvoltarea afacerii in care esti implicat… Daca vrei sa poti pune in aplicare tehnici si strategii care sa iti mareasca vanzarile cu cel putin 15%… Daca vrei sa fii un vanzator mai bun…

O NOUĂ DILEMĂ ÎN VÂNZĂRI: TO PITCH OR NOT TO PITCH

Una dintre noile dezbateri în domeniul vânzărilor este construită în jurul dilemei: to pitch or not to pitch. Prin urmare, atunci când te întâlnești cu un prospect, care este cea mai bună abordare: una directă, axată pe convingerea interlocutorului că produsul sau serviciul prezentat este perfect pentru el și propunerea de a semna contractul pe loc, sau o abordare relaxată, concentrată pe stabilirea unei relații umane cu prospectul.

E-MAIL-UL – O RESURSĂ IMPORTANTĂ ÎN VÂNZĂRI

E-mail-ul este o modelitate la îndemână de a stabili relații cu o varietate de persoane, inclusiv prospecți sau clienți. Există câteva lucruri importante de reținut pentru a maximiza efectul și impactul unui e-mail în procesul de vânzare.

TEHNICI EFICIENTE PENTRU ÎNCHEIEREA UNEI AFACERI

Momentul crucial în procesul de vânzari este semnarea contractului care înseamnă încheierea afacerii.